Uvjeti prodaje i korištenja

UVJETI PRODAJE I KORIŠTENJA INTERNET TRGOVINE ANTOŠ-TRGOVINA WEB SHOP

1. OPĆE ODREDBE UVJETA PRODAJE

Nositelj svih prava na internet stranici antos-trgovina.hr je trgovačko društvo Antoš-trgovina d.o.o. (dalje u tekstu: Antoš-trgovina). Korištenjem usluge Antoš-trgovina Web Shopa i svih pridruženih stranica i servisa na antos-trgovina.hr domeni smatra se da su korisnici u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda putem Antoš-trgovina Web Shopa te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između korisnika kao krajnjeg kupca i Antoš-trgovina Web Shopa.

Pružatelj usluge internet prodaje putem Antoš-trgovina Web Shopa je Antoš-trgovina d.o.o. Zagrebačka 145B, 10370 Dugo Selo, OIB: 54933293051.

Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju s ovim Uvjetima te da iste redovito provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim svojim pravima i obvezama. Antoš-trgovina pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovorna ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.

Antoš-trgovina pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanka pružanja usluge Antoš-trgovina Web Shopa u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključujući i djelomično ili potpuno ograničavanje pristupa kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta te Općih uvjeta korištenja.

Korištenje usluga Antoš-trgovina Web Shopa odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje istoga od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Antoš-trgovina ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Napomene za sadržaj

Antoš-trgovina pridržava pravo ukidanja usluge i promjene sadržaja, kao i ostalih usluga i podstranica koje su sastavni dio Antoš-trgovina Web Shopa u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovorna ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.

Antoš-trgovina se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na antos-trgovina.hr. Antoš-trgovina zadržava pravo pogreške u cijeni, opisu, dostupnosti ili slici proizvoda.

Antoš-trgovina ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su različitosti stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisa proizvoda na ovim stranicama.

Fotografije proizvoda na Antoš-trgovina Web Shopu su ilustrativne prirode.

Fotografija koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici antos-trgovina.hr/shop ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te kupac takve prozvode ne može reklamirati s te osnove.

Antoš-trgovina će nastojati na web stranicama antos-trgovina.hr objavljivati točne i aktualne podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih.

Ukoliko korisnik inzistira da određeni proizvod bude identičan onome na fotografiji, molimo da se prije narudžbe izjasni o tome, tako da se izvrši provjera da li je to moguće ispuniti.

Cijene su također (u vrijeme korona krize više no ikad) podložne čestim promjenama, tako da unatoč našim naporima, postoji mogućnost da nisu ažurirane na našim stranicama.

Budući da Antoš-trgovina ne posluje isključivo preko Web Shopa, već i u poslovnici, dostupnost proizvoda istaknutih na stranicama ne mora odgovarati stvarnom stanju na skladištu. Informaciju o dostupnosti korisnik će za naručene proizvode dobiti nakon zaključenja narudžbe. Ako dostupnost određenih proizvoda želi saznati prije zaključenja narudžbe, pozivamo ga da se o tome informira putem e-maila ili telefona.

2. UVJETI PRODAJE

Sklapanje ugovora o prodaji

Ovi Uvjeti predstavljaju ponudu Antoš-trgovine za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća, čime se smatra da je zaključen Ugovor između korisnika i Antoš-trgovine, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda putem Antoš-trgovina Web Shopa uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: telefona, elektroničke pošte te Interneta.

Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik prihvati ponudu Antoš-trgovine na jedan od sljedećih načina:

• odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik Antoš-trgovina Web Shopa,

• odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe putem telefonske linije 01/2753-476 ili mobilne linije 091/610-9428

• odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe putem elektroničke pošte na e-mail adresu info@antos-trgovina.hr.

Povodom sklapanja svakog Ugovora, korisniku će biti dostavljen račun kao potvrda o sklopljenom Ugovoru.

Jednostrani raskid Ugovora

Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.

Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako je:

– ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak korisnika te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena (korisnik narudžbom na daljinu prihvaća činjenicu da se usluga dostave mora izvršiti i u trenutku preuzimanja narudžbe ona je u potpunosti ispunjena)

– predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji korisnika ili koja je jasno prilagođena korisniku ili koja nije u redovitom asortimanu trgovca i naručena je posebno za korisnika

– predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.

Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Antoš-trgovinu o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka, i to:

– nedvosmislenom izjavom u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte te referencu na dokument koji je dokaz o sklapanju Ugovora

– popunjenim Obrascem za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi na stranicama https://www.antos-trgovina.hr,

slanjem poštom (na Antoš-trgovina d.o.o. Zagrebačka 145B, 10370 Dugo Selo) ili elektroničkom poštom na info@antos-trgovina.hr.

Antoš-trgovina će tada bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed.

Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen za robu, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Antoš-trgovina zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, ali ne prije nego što joj roba bude vraćena nazad. Povrat sredstava bit će izvršen doznakom na tekući račun korisnika naveden u obrascu za raskid Ugovora.

Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Antoš-trgovina d.o.o., Zagrebačka 145B, 10370 Dugo Selo, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Antoš-trgovini uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam. Korisnik se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 01/2753-476 ili mobitela 091/610-9428 ili se javi na info@antos-trgovina.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju da je roba koju korisnik vraća oštećena i nije za daljnju prodaju Antoš-trgovina nije obvezna prihvatiti povrat takve robe. U slučaju da je robi rukovanjem korisnika umanjena vrijednost, Antoš-trgovina ima pravo na razmjerno umanjenje iznosa koji vraća korisniku. Posebno napominjemo da se zaprljanje robe također smatra umanjenjem vrijednosti.

Link za preuzimanje OBRASCA za jednostrani raskid ugovora

Uvjeti i postupak kupnje

Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, načini plaćanja i dostave odnose se na one koji su važeći u trenutku zaključene narudžbe. Ukoliko je u međuvremenu došlo do promjene nekog od tih podataka, korisnik će nakon izvršene narudžbe o tome biti obaviješten te će mu biti ponuđeno na izbor da se s njima složi ili ih odbije.

Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem elektronske narudžbe dostavit će se na adresu elektroničke pošte korisnika navedenu u postupku registracije/narudžbe ili u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Sve cijene su izražene u eurima (EUR). U sve cijene je uračunat PDV.

Ukoliko korisnik ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio adresu svoje elektroničke pošte ili je pak svrstana u odjeljak nepoželjne pošte (spam). U tom slučaju molimo korisnika da prvo provjeri sve odjeljke svog pretinca elektroničke pošte, a ukoliko je ne pronađe, da nas kontaktira na: info@antos-trgovina.hr ili na broj telefona 01/2753-476, odnosno broj mobitela 091/610-9428 kako bi naši djelatnici provjerili je li narudžba zaprimljena. Ukoliko korisnik nije siguran kako izvršiti kupnju, slobodno nas može kontaktirati na broj 01/2753-476 ili 091/610-9428 ili e-mail adresu info@antos-trgovina.hr kako bi mu pomogli ispuniti košaricu ili zapisati narudžbu.

Antoš-trgovina Web Shop omogućuje dva načina kupovine:

• Kao registrirani korisnik

• Kao gost

Naglašavamo da je kupnja za registrirane korisnike najsigurnija te pruža dodatne mogućnosti, kao što su:

• Brži proces narudžbe i naplate

• Provjera statusa narudžbi

• Pregled prošlih narudžbi

• Izmjena podataka korisničkog računa

• Izmjena zaporke

• Spremanje dodatnih adresa za dostavu

Registracija

1. korak: Na stranici Antoš-trgovina Web Shopa pod nazivom “Moj račun” odaberite jednu od opcija:

a) “Prijava” ako ste već obavili registraciju ili

b) “Registracija” ako želite kreirati novi račun.

2. korak:

a) Ako ste odabrali opciju prijave, upišite svoje korisničko ime ili e-mail adresu te zaporku odabranu ili dobivenu prilikom registracije. Klikom u kućicu pored “Zapamti me” sustav će svaki sljedeći put popuniti pristupne podatke kako ih sami ne bi trebali popunjavati. Ako ste registrirani korisnik, a zaboravili ste lozinku, klikom na “Izgubili ste zaporku” i potom upisom svoje e-mail adrese koju ste koristili tijekom registracije, dobivate novu zaporku.

b) Ako ste odabrali opciju registracije, upišite svoju e-mail adresu, nakon čega ćete na istu primiti zaporku za pristup svom računu. Nakon registracije korisnik je dužan ispuniti svoje osobne podatke u rubrikama “Detalji računa” te “Adresa” (polja označena sa * su obvezna za popuniti. Ukoliko ste pravna osoba, u rubrici “Adresa naplate” ispunite potrebne podatke za prodaju pravnim osobama (Naziv poduzeća te OIB, PDV broj).

3. korak: Ukoliko ste podatke točno ispunili, na e-mail adresu koju ste naveli stići će vam potvrda registracije. Sada ste registrirani korisnik antos-trgovina.hr. Pomoću e-mail adrese i lozinke u svakom trenutku možete pristupiti svojem antos-trgovina.hr računu i svojim podacima.

Korisnički račun

U postupku kreiranja korisničkog računa, korisnik je obvezan dostaviti valjanu e-mail adresu. Svi podaci potrebni za kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.

Korisnički račun kreira se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđeg korisničkog računa.

Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog poglavlja, Antoš-trgovina zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti korisnički račun korisnika, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.

Košarica

U nju stavljate proizvode klikom na dugme “Dodaj u košaricu”. U košarici proizvodi mogu biti neograničeno vremensko razdoblje, a možete ih dodavati, uklanjati i mijenjati količinu. Proizvod se uklanja tako da se klikne na ” x ” ispred naziva proizvoda kojeg želite izbaciti iz košarice. Količinu proizvoda u košarici mijenjate na način da u polje količina unesete željenu količinu (možete se služiti i strelicama odnosno simbolima + i -), a potom kliknete na dugme “Ažuriraj košaricu”. Ako zaliha nestane, proizvod će automatski biti uklonjen iz vaše košarice. Cijene proizvoda u košarici svakodnevno se ažuriraju.

Kupnja i odabir načina plaćanja

Kupnju završavate klikom na dugme “Nastavi na blagajnu”. Stranica koja će se potom otvoriti tražit će unos adrese za naplatu i adrese za dostavu, ako se razlikuje. Automatski je ponuđena adresa koju ste naveli prilikom registracije. Nakon toga ponuđeno je polje za unos napomene uz kupovinu. Zatim se može vidjeti sažetak narudžbe. Sljedeće se može odabrati način dostave, ako to već nije učinjeno u samoj košarici. Potom se odabire način plaćanja klikom na dugme ispred željenog načina plaćanja. Sada preporučujemo da se dobro pregleda jesu li svi uneseni podaci ispravni te nakon potvrde kućice “Pročitao/la sam i slažem se s uvjetima korištenja i odredbama” može se zaključiti narudžba klikom na dugme “Naručite”. Time je vaša narudžba proslijeđena administraciji Antoš-trgovina Web Shopa i bit će obrađena u najkraćem mogućem roku.

Pregled narudžbi te status istih

Nakon uspješno predane narudžbe na e-mail adresu korisnik će primiti potvrdu o obavljenoj kupnji, a sadržaj i status iste moći će u svakom trenutku provjeriti u odjeljku “Moj račun”. Ako će postojati bilo kakav problem u vezi narudžbe, korisnik će biti kontaktiran. U suprotnom, korisnik će u slučaju osobnog preuzimanja proizvoda biti obavješten o vremenu preuzimanja, odnosno u slučaju slanja proizvoda dostavom, korisnik će biti obavješten od strane dostavne službe putem SMS-a i/ili e-maila da je za njega pripremeljen paket, a na dan dostave, i o vremenu isporuke.

Narudžba putem telefona

Na Antoš-trgovina Web Shopu korisnik može kupovati i putem telefonske linije 01/2753-476, odnosno mobilne linije 091/610-9428, kada će naš djelatnik zapisati narudžbu usmenom predajom. Korisnike se mole da prilikom telefonske narudžbe koriste nazive proizvoda kako su oni uvedeni u Web Shopu.

Narudžba putem e-maila

Na Antoš-trgovina Web Shopu korisnik može kupovati i putem e-maila tako da pošalje e-mail sa nazivima i količinom željenih proizvoda te svojim podacima za slanje na adresu info@antos-trgovina.hr. Korisnike se mole da prilikom narudžbe putem e-maila koriste nazive proizvoda kako su oni uvedeni u Web Shopu.

3. REKLAMACIJE I PRIGOVORI

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Korisnik je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih većih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da korisnik napravi zapisnik sa dostavljačem te odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Antoš-trgovini, uz napomenu da je pošiljka oštećena.

U procesu pakiranja nastojimo ponovno koristiti svu nam dostupnu, već korištenu ambalažu, stoga molimo da korisnik ne odbija primitak pošiljke na temelju izgleda, dok ne potvrdi izvor i sadržaj pošiljke.

Također molimo da se nakon preuzimanja pošiljke temeljito provjeri njen sadržaj te da nas se kontaktira tek kad nešto doista nedostaje. Često su sitni ili lomljivi dijelovi dobro zaštićeni pa samim time i teže vidljivi.

Reklamacije te svi ostali prigovori mogu se izjaviti na:

• broj telefona: 01/2753-476, odnosno mobitela: 091/610-9428,

• e-mail adresu: info@antos-trgovina.hr,

• adresu: Antoš-trgovina d.o.o. Zagrebačka 145B, 10370 Dugo Selo.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Antoš-trgovina odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje je on imao u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Antoš-trgovina ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.

Kupac ima pravo prigovora ili reklamacije proizvoda Antoš-trgovini zbog postojanja materijalnih nedostataka na proizvodu u zakonskom roku sukladno odredbi članka 422. stavka 1. Zakona o obveznim odnosima.

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, kupac može svoje prigovore uputite putem elektroničke pošte na adresu: info@antos-trgovina.hr ili na adresu: Antoš-trgovina d.o.o. Zagrebačka 145B, 10370 Dugo Selo. Antoš-trgovina je dužna odgovoriti na prigovor najkasnije u roku od petnaest dana od dana zaprimanja prigovora.

Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Povrat u slučaju reklamacije proizvoda s nedostatkom se vrši na način da nakon zaprimanja prigovora Antoš-trgovina na adresu kupca šalje dostavnu službu koja će preuzeti paket s proizvodom i vratiti ga na svoju adresu.

Vraćen proizvod mora biti nekorišten, neoštećen i neizmjenjen, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži ako je u istoj bio i isporučen, uz predočen originalan račun te račun ovlaštenog servisa (ako je primjenjivo). Iznimno se dopuštaju promjene koje su bile potrebne za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je vraćen, proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi.

Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako Antoš-trgovina dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. Nakon tog roka, na kupcu je da dokaže da je nedostatak postojao i u trenutku prijelaza rizika.

Reklamacija će se smatrati utemeljenom ako se pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima i Zakona o zaštiti potrošača.

Ukoliko se utvrdi da je reklamacija utemeljena, kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca. Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca. Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju prodavatelja da ga ukloni, odnosno ako je prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora. Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.

U slučaju da reklamacija nije utemeljena, te se prigovor kupca odbije kao neosnovan, kupac je obvezan snositi trošak povrata proizvoda povodom reklamacije, trošak vještačenja ako je ono bilo potrebno te trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na njegovu adresu.

4. KOMERCIJALNO JAMSTVO

Proizvodi koji imaju komercijalno jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod.

U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan, zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Proizvođač je odgovoran izravno kupcu tijekom cijelog razdoblja komercijalnog jamstva u pogledu popravka ili zamjene robe. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.

Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja, ugradnje od strane neovlaštene osobe i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.

5. ZAŠTITA PODATAKA PRI KUPNJI

Antoš-trgovina se obvezuje poštivati anonimnost i privatnost korisnika Antoš-trgovina Web Shopa te će podatke koristiti i obrađivati isključivo u svrhu i namjenu određenu ovim Uvjetima i Pravilima privatnosti navedenima na ovoj web-stranici. Antoš-trgovina može prikupljati osobne podatke korisnika, kao što su ime, adresa, OIB, telefonski broj ili e-mail adresa samo ako iste korisnik dobrovoljno dostavi Antoš-trgovini, i to u svrhu provođenja sigurne provjere autentičnosti korisnika koji pristupaju Antoš-trgovina Web Shopu, realizacije ugovora o kupnji robe i dostave robe korisniku.

6. ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

U svim zemljama EU probleme vezane uz online kupnju moguće je rješavati putem ODR platforme kojoj možete pristupiti putem sljedeće poveznice: ODR platforma.